Tuesday 23 August 2011

Lõpuks kohal

Säärase kuhjaga mu teekond algaski: (lõpuks jäi selles parimal juhul järgi üks neljandik, riietest umbes 10 %)













Peagi on lõpule jõudmas minu esimene päev Norras. Hoolimata sellest, et näib, nagu oleksin siin juba pikemat aega peatunud. Eile õhtul ootasime unetult Bergeni bussijaamas, kuni saabusid viimased UWC-kad ning asusime suhteliselt unises meeleolus kooli poole teele.







Vastuvõtt oli traditsiooniliselt sõbralik ja kärarikas. Hommikusöögi magasin ma teadlikult maha. Enne lõunasööki tegime aga esimese ringkäigu linnakus, mida öösel absoluutselt näha ei õnnestunud, samuti avaldas tugevalt muljet esimese asjana aknast avanev vaatepilt mägedele.







Järgnevalt saime osa nii formaalsest kui ka väga lõbusast sissejuhatusest oma maja rahva ja kogu õpilaskonnaga. (Pildile on jäädvustatud kamp Frankenstaine.)










Õhtu kulgeb enamikule rahvast suhteliselt seltskondlikult, mina aga võtsin pisut aega järjekordseks ringkäiguks. Minu lemmik pilt saarelt; väiksed trollid kindlasti varjumas pimedusse...














Muide, olen end sisse seadnud Norra majas, tuba 102 - parim maja parimate toakaaslastega!
Sissejuhatuseks vist piisab; üritan selle nädala jooksul siinsetesse tegemistesse võimalikult palju sisse elada - mõõtmatult palju asju on veel avastada vaja!

Selliseks kujunes minu nurgake esimese päeva pärastlõunaks. 
















Mõni nope ka tänasest kolmapäevast ehk go Estonia! 




No comments:

Post a Comment